/* remove if you have jquery before */

/* you can add more images here */

13 June 2016

Koleksi Raya 2016

Selamat berpuasa semua..semoga Ramadhan tahun ni lebih bermakna lebih semangat lebih baik dari yg lalu.

Siaran terlewat koleksi raya kt blog ni. Kalau kt page @ Ig dah lama upload.

Meh jeling2 koleksi raya 2016. Tahun ni banyak stok kapel dan kaftan. Insya Allah harga berpatutan. Saya juga da buka semula team dropship kat telegram. Kalo nk beminat nk dropship sila wasap saya 012 6756741. Tp kena ada telegram baru saya  bole invite anda.

Cek kidot !

28 December 2015

 YEAR END SALE  ~ WHATSAPP 012 675 6741 TO ORDER.


RM 60 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDE


RM 50 EX POST . FREE SIZE FIT TO XXL.  CHIFFON NO INNER



RM 70 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. CHIFFON FULL LINING



RM 60 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDEX



RM 60 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDEX



RM 80 EX POST . FREE SIZE FIT TO XL.  CHIFFON FULL LINING


RM 65 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDEX



RM 60 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. JEANS 



RM 60 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDEX



RM 60 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDEX



RM 50 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDEX



RM 40 EX POST . FREE SIZE FIT TO XL. SONGKET PLEATED



RM 60 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON SPANDEX



RM 50 EX POST . FREE SIZE FIT TO XXL. CHIFFON NO INNER



RM 35 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON PE



RM 35 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. KASIBO



RM 40 EX POST . FREE SIZE FIT TO M. SATIN VELVET



RM 40 EX POST . FREE SIZE FIT TO L.  JERSEY . NURSING FRIENDLY



RM 50 EX POST . FREE SIZE FIT TO XXXL. CHIFFON NO INNER



RM 50  EX POST . FREE SIZE FIT TO M. COTTON PE



RM 70 EX POST . FREE SIZE FIT TO M.  CHIFFON FULL LINING



ANY 2 PCS @ RM 50 EX POST. FREE SIZE FIT TO M. JERSEY. CAN MIX WITH OTHER BLOUSE

07 March 2015

TAK SUSAH NAK SENANG ..TAPI SENANG SANGAT NAK SUSAH

Kesihatan itu nikmat yang tiada ganti. Bertukarlah sekarang sebelum terlambat.


Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Dah sarapan pagi semua? minum apa pagi ni? Ada yang minum teh 0, kopi, jus buah @ mungkin teh tarik dan milo ais?  sarapan pula dengan kuih lapis @ nasi lemak sambal ikan bilis ......sedapnya kan?  Alhamdulillah...semua makanan  dan minuman yang sedap adalah nikmat yg dapat menggembirakan kita semua.



Tapi nikmat itu boleh jadi mudarat jika kita terlebih makan. Terlebih gula bole kena kencing manis. terlebih makan bole jadi obesiti. kalo terlebih semua bole dapat sakit jantung , stroke, gout, karies gigi dan macam2 lagi. 

Berapa sudu gula  yang  kita dah ambil harini? pernah tak  kira? mari kita tengok jadual ni





Amat sukar untuk kita sukat @ catu pengambilan gula harian kerana kita consume gula bukan hanya dari  gula pasir  tapi juga gula semula jadi yang terdapat dalam nasi , sayuran dan buah - buahan. Kerana gula  dan karbo yg berlebihan akan ditukar menjadi lemak  yang terkumpul dan menjadi punca obesiti.

Kajian terkini juga  menunjukkan gula pemangkin kepada sel kanser dalam badan .  






Pada usia 35 tahun saya sedar sudah lama saya menggunakan gula pasir dalam makanan dan minuman. Lebih 30 tahun .
Jika saya teruskan tabiat ini untuk 10 tahun lagi, saya rasa  akan tersenarai dalam statistik penghidap diabetes di Malaysia. Ini kerana arwah bapa saya juga penghidap diabetes.  Malah ketika mengandung anak ke dua dan ketiga , saya kena mengawal pengambilan gula kerana paras gula melebihi tahap normal.

 Bagi saya amat mustahil untuk saya sukat pengambilan gula harian. Semua makanan nampak tempting . Ini makin menambah naik berat badan saya yg sedia berat ...saya susah hati.

Anak - anak saya juga kurang minum air kosong. mereka amat gemar air manis. Si kakak pernah beberapa kali kena kencing kotor. Dan abang di sunat awal kerana kencing kotor  juga.

Oleh sebab itu, bila saya dapat tau  tentang gula sihat stevia RCC saya terus mencuba dan menukar penggunaan gula pasir di rumah kepada stevia. Sebagai suri rumah sayalah yang mengawal makanan ahli keluarga .

 Sebelum ni memang saya tau kebaikan stevia  tapi tak amik port sgt. Banyak produk stevia ada di pasaran sekarang. Ada teh stevia, stevia walit, daun stevia dll. Tapi saya bukanla seorang yang suka minum ubat  @  makan suppliment . Kalau beli suppliment @ vitamin memang tak pernah habis. Tengok2 dah expired....huhuhu.

Tapi STEVIA RCC hanya pure ekstrak stevia + air R.O . Jadi kita bole guna dalam pelbagai masakan dan minuman sama macam kita guna gula pasir.   Dan yang paling best ! bole kumpul mata ganjaran, ada tabung khairat kematian, ada tabung kebajikan kalau berlaku kemalangan dll.  Sesuatu yang tidak ditawarkan oleh mana2 syarikat pengeluar gula di Malaysia.
Selama guna gula pasir 30 tahun ni tak do dapek apo2 faedah pun..Yang makin kayo tokey gulo Tan Sri Robert tu ha!

Nak tak nak memang kena guna gula hari2 ..ishh rugi sgt kalo tak pakai gula sihat  RCC ni. 
Manala tau 10 tahun lagi dapat claim pakej umrah ke?  heheh. Kita kan pengguna bijak..

Setelah 3 botol penggunaan, saya rasa sendiri perbezaannya. Tapak kaki terutamanya tumit yang sakit acap kali bangun tidur dah hilang.. dah beberapa tahun saya menderita sakit ni ..kalo bangun tidur amik masa 10 minit sebelum saya boleh berjalan.

Selama ini saya cuma amalkan urutan kerana makcik tukang urut cakap byk angin dan sakit ni mungkin sebab berat badan bertambah.
kalau jumpa doktor pun cuma bagi pain killer.  Saya mulai sedar pada usia 3 siri saya dah kena sakit sendi dan otot.
Tp alhamdulillah, setelah mengamalkan gula sihat stevia sakit tumit  dah hilang sekarang.

Selain itu berat badan saya menunjukkan penurunan setelah mengamalkan air detox di tambah beberapa titik stevia. kalo saya exercise mesti akan lebih cepat turun berat..heee

Saya juga dah tak risau kalo anak - anak minum air manis. Kat rumah kami memang totally  bancuh air dengan gula stevia sekarang. Semut  pun tak suka stevia kerana jika diambil terus ke lidah  akan rasa pahit dimulut.

Mudah  !  cuma titikkan 2 titis sahaja untuk jug sukatan 250ml, saya juga tak perlu risau kalo gula tumpah @ bersepah dan dihurung semut.  Kecil dan comel mudah dibawa ke mana - mana

Sememangnya  banyak kebaikan setelah bertukar ke gula sihat stevia.  banyak testimoni pesakit sembuh selepas bertukar ke gula stevia walaupun gula Stevia bukanlah ubat, tetapi ekstrak stevia dan air R.O sahaja

Sememangnya manis itu sangatla sedap  dan kesihatan adalah nikmat paling besar dalam hidup kita.

Memang ngeri kalo kena diabetes sampai kena potong kaki, ada yang buta di sebabkan paras gula dalam darah yg sangat tinggi.


Jadi saya nak ajak kawan - kawan semua tukarlah gula pasir di dapur kepada gula STEVIA RCC kerana ia mampu mencegah pelbagai penyakit .  Dah berpuluh - puluh tahun kita setia pada gula pasir yang tanpa kita sedar menjemput penyakit singgah ke dalam badan . Mencegah adalah lebih baik dari merawat.

Selain manis yang menyihatkan, banyak kelebihan jika menjadi ahli STEVIA RCC .  beli 3 botol @ RM 140 terus   jadi ahli SEUMUR HIDUP. Tak yah pening2 nak renew membership ke apa ...sbb tak de yuran tahunan. 

Sebarkan kebaikan dan kelebihan gula sihat Stevia RCC. Mudah - mudahan memberi manfaat kepada semua.  Hubungi saya di whatsapp 012 6756741 untuk sebarang pertanyaan.


06 February 2015

READY STOCK FEBRUARY / WHATSAPP 012 6756741 TO ORDER


FIT S - XL
RM 65 SM /70 SS 


FIT FOR S - M 
RM 30 SM /35 SS


FIT FOR S - M 
RM 30 SM /35 SS


FIT FOR S - XXL
RM 80 SM /90 SS


FIT FOR S - M 
RM 45 SM /50 SS


FIT FOR S - M 
RM 55 SM /60 SS


FIT FOR S - M 
RM 70 SM /75 SS
DENIM / JUBAH CUT





FIT FOR S - M 
RM 90 SM /95 SS


FIT FOR S - M 
RM 85 SM /90 SS



RM 70 SM /75 SS


FIT FOR XL
RM 70 SM /75 SS
FREE SHAWL 2 TONES


FIT FOR S - M 
RM 70 SM /75 SS


FIT FOR S - M 
RM 70 SM /75 SS
FREE BELT


FIT FOR S - M 
RM 85 SM /90 SS



FIT FOR S - M 
RM 60 SM /65 SS


FIT FOR S - M 
RM 95 SM /100 SS
BOLLYWOOD DRESS


FIT FOR S - M 
RM 80 SM /85 SS


FIT 7OR S - M 
RM 90 SM /75 SS


FIT FOR S - M 
RM 80 SM /85 SS
COTTON BATIK SUPER



FIT UP TO XXL
RM 95 SM /100 SS


FIT UP TO XL
BEADINGS + SULAM
RM 85 SM /90 SS


FIT UP TO XL
BEADINGS + SULAM
RM 85 SM /90 SS


FIT FOR S - M 
RM 85 SM /90 SS


FIT UP TO XXL
RM 80 SM /85 SS





FIT UP TO M
3 IN 1
RM 75 SM /80 SS

FIT UP TO M
HOT FIX DIAMOND
RM 55 SM /60 SS


FIT UP TO L
TOP LACE  + FREE LEGGING
RM 55 SM /60 SS


FIT UP TO L
FREE BELT
RM 65 SM /70 SS


FIT UP TO XL . FREE BELT
COTTON RAYON
RM 50 SM /55 SS


FIT UP TO XL . FREE BELT
COTTON RAYON
RM 50 SM /55 SS


FIT UP TO M
RM 50 SM /55 SS


FIT UP TO M
RM 65 SM /70 SS


FIT UP TO M
RM 75 SM /80 SS



FIT UP M
RM 95 SM /100 SS


VVV